Παραγγελίες

Πως μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που επιθυμείτε με τους παρακάτω τρόπους:

1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο
2. Μέσω e-mail στο info@zaxaroplastis.gr
3. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 251 083 3951

Πως θα γνωρίζω εάν λάβατε την παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

  • να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
  • να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
  • να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

  1. Τηλεφωνικά στο 251 083 3951
  2. Μέσω e-mail στο info@zaxaroplastis.gr
Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας είναι 4,50€.

Για παραγγελίες συνολικής αξίας 45€ και άνω τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η αποστολή της παραγγελίας σας θα εκτελεστεί μέσα σε 24 ώρες.

Οι παραδόσεις γίνονται από την ταχυμεταφορική SPEEDEX σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή.

Με την αποστολή της παραγγελία σας θα λάβετε μέσω email τον κωδικό αποστολής της εταιρείας courier. Με αυτόν τον κωδικό μπορείτε να παρακολουθείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας.

Πληρωμές

Πως μπορώ να πληρώσω;

Για την άμεση εξυπηρέτησή σας διαθέτουμε τους κάτωθι τρόπους πληρωμής:

  1. Αντικαταβολή
  2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  3. Με χρέωση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας
Υπάρχει ασφάλεια εάν πληρώσω με κάρτα;

Η εκκαθάριση των συναλλαγών με κάρτα γίνεται αποκλειστικά από το ηλεκτρονικό σύστημα συναλλαγών της τράπεζας Πειραιώς. Με την ολοκλήρωση της online παραγγελίας στο zaxaroplastis.gr μεταφέρεστε στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας, σε μία ειδικά διαμορφωμένη σελίδα και καλείστε να καταχωρήσετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Τα στοιχεία αυτά δεν γίνονται γνωστά στο zaxaroplastis.gr, και σε κανέναν άλλο, παρά μόνο στην τράπεζα, η οποία και θα επεξεργαστεί την οικονομική συναλλαγή της παραγγελίας σας.

Επιστροφές

Μπορώ να επιστρέψω κάτι που πήρα;

Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε ή να αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.

Για λόγους ασφαλείας και υγιεινής το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για παραγγελίες που περιλαμβάνουν βρώσιμα προϊόντα.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο με τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Τα προϊόντα πρέπει βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
  • Τα προϊόντα θα πρέπει συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης).
  • Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων.
Πως θα πάρω πίσω τα χρήματά μου;

Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με κάρτα, η επιστροφή των χρημάτων σας για τα προϊόντα που επιστρέψετε γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς.

Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα μας υποδείξετε με τον αριθμό IBAN. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν.

Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται από την επιχείρηση μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων που έχετε επιστρέψει.

Το ποσό προς επιστροφή αφορά την αξία των προϊόντων, χωρίς τα μεταφορικά έξοδα που επιβαρυνθήκατε στην πρώτη αποστολή.